ده پیشنهاد برای ایجاد تفکر مثبت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 13408
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

امارگیر حرفه ای سایت

ده پیشنهاد برای ایجاد تفکر مثبت

 

نكات زير درس هاي عملي هستند تا شما را به اوج موفقيت برسانند.

مهم نيست شما چه شغلي داريد  و منصب شما چيست اگر نتوانيد ايده هاي خود را بدرستي بيان نماييد. 

 

1- به خاطر داشته باشید که شما در انتخاب آنچه را که دریافت می کنید، مختار هستید .

شما آزاد هستید که بگویید نصف لیوان پراست و یا خالی . روی چیزها یی که به خاطر آن ها خوشحال هستید، تمرکز کنید .5 مورد از چیز هایی را که هر روز به خاطر شان خوشحال مي شويد و شکرگذاريد را بنویسید.

 

2- زندگی همواره درحال گذر است.

لحظات ناخوشایند همواره وجود دارند ، به خود بگویید این لحظات نیز خواهند گذشت . مسلما شما ناراحتي هايي در هفته گذشته داشته ايد كه الان فراموش كرده ايد. هميشه بگوييد الان فرصت فكر كردن به اين  مشكل را ندارم و فردا به اين موضوع فكر مي كنم.فردا مشكل ديروز به ياد تان نمي ايد.

هرچه پيش آيد خوش ايد    ما كه خندان مي رويم (بر روي كاميون پشت نويسي شده بود)

 

3- در زمان حال زندگی کنید.

گذشته تغییر نخواهد کرد و آینده هم هنوز فرا نرسیده است . این موضوع را در ذهن خود جا بیاندازيد که امروز ممکن است آخرین روز شما باشد چون یک روز این طور خواهد شد! زندگی خیلی کوتاه است از هر روز خود حداکثر استفاده را داشته باشید هرکاری می توانید انجام دهید چرا که زمان در حال گذر است .

 

4- به طبیعت به عنوان یک منبع نامتناهی لذت ، بنگريد.

لذت های اطراف خود را درجهان دريابید به عنوان مثال به آواز پرندگان گوش فرا دهید ، خود را درمعرض آفتاب گرم قرار دهید، از نسیم خنک لذت ببرید ، به بو و رنگ خوش گل ها توجه کنید. روح خود را با صحنه های زیبای طبیعت  بپرورانید . برای دیدن یک باغ زیبا وقت بگذارید یا حتی خودتان آن را ایجاد نمایید. اگر فرصت ندارید چند شاخه گل بخرید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

5- اگر با دیدن اخبار بد در تلویزیون یا روزنامه ذهنتان مملو از چیزهای بد و ناخوشایند می شود هرگز به اخبار گوش ندهید و اگر واقعه ی مهمی اتفاق بیفتد که نیاز باشد شما هم از آن با خبر شوید حتما یک نفر آن را به شما خواهد گفت .

 

6- تک تک چیز های خوبی را که در زندگی از آن ها برخوردار هستید بشماريد و همیشه به جای این که روی نداشته های خود تمرکز کنید ، نسبت به داشته های خود سپاسگذار باشید.

 

7- لبخند بزندید ، آنگاه خواهید دید که همه ی دنیا نیز به شما لبخند خواهد زد.لبخند به شما حس خوشحالی  خواهد داد و هرکس با دیدن لبخند برروی لبان شما ، خوشحال خواهد شد.(در هفته هاي آينده نكاتي را در وصف فوايد خنده انتشار مي دهيم)

 

8- در مسیر كارتان ، خوش رفتار باشید.حتی در حالت راه دادن به کسی در جاده موجب ایجاد احساس مثبت بین دو طرف خواهيد شد. و اگر مورد لطف راننده اي قرار گرفتيد شما حلقه آخر نباشيد لطفاً!!!(بزودي در نكته هاي گسترش مهرباني نكات بسيار جالبي را انتشار مي دهيم)

9- به خاطر داشته باشید که سختی ها وگرفتاری ها فرصت های خوبی هستند تا شما خودتان را بیشتر بشناسید ، همچنین باعث می شوند دیگران را شناخته و ياد بگیرید که چطور از عهده ی زندگی خود برآیید هر چند اینگونه درس ها، درس های ناخوشایندی هستند.فعال باشید. ازجای خود برخیزید و ببینید که بقیه ی مردم جهان چه می کنند. فعال بودن احساس خوبی به شما خواهد داد و مشاهده ی تلاش دیگران به شما کمک می کند تا شما نیز فعالیت خود را دوچندان نماييد.

 

شما شايسته تجليل هستيد.

 




:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان و آدرس samangold.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com